Tuesday, April 3, 2012

Botol Cucu Abid Baru

Ni botol susu Abid yang baruuu, Tommy Tippee, tak pernah terai lagik brand ni, sebab ape ek pilih botol susu ni,
Beli dekat Manjaku Ampang, sebab tak tau nak beli dekat mana
Entahla, titibe rase nak tuka brand plak
Waktu baru lahir dulu, Mak Teh dia hadiahkan botol brand MAM, best, sebab senang cuci, hihi
Before tu, waktu Abid still dlm peyut lagik, aku dah beli botol susu AVENT,
So dedua tu da pakai,

Tujuan aku beli botol baru ni, sebab nak beli yang besar sikit
Kengkonon Abid dah kuat minum susu la kannn
Tapi memang dia dah kuat minum sekarang ni
5oz tu sekali minum je.. :D

Puting pulak, aku saje belikan brand Tommy Tippee jugak
bila aku sumbat, udah la pelik pelik pulak muka dia buat
Eh rugi le Ummi beli, titibe xnak, haduii
Sumbat yg lama, beria2 dia nyot nyot hahhah
Puting lama tu brand AVENT, walaupun da burok aku rase, nak jugak nyot nyot yang tu
Xpela Abid, asalkan bahagia.

:)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...