Monday, June 15, 2009

.aku kau. .aku kau.

" kenapa depan orang ramai B xnak panggil Ayg? "

" ala.. tu sume tak penting la Ayg. yang penting hati "

" ape pulak , dulu2 dengan tunang bole pulak panggil manja2 , dengan Ayg nak malu2! "

" ape la Ayg ni , bende kecik pon nak besar2 kan "

" ok la bye "

adegan2 di atas ade lah rakaman daripada perbualan SMS bongok oleh kami berdua (aku dan Iskandar) . ia telah di 'edit' serba sedikit untuk menyedapkan lagi jalan cerita .

wey, salah kah aku, aku nak jugak manje2, walaopon aku ni agak2 melampau kekurangan ajar nye, tapi aku tetap mau kan belaian, (cis). sedey tau macam ni (sambil meleleh air mata, sob sob). titibe teringat kisah2 dulu, walaopon jodoh tak panjang, tapi penuh dengan ke'happy'an. ape aku nak sume dilayan, kali ni bile teringin nak makan bihun sup pon kene hold berapa lama tah baru dapat, kesian kat fatim ni, nak bihun sup..




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...