Friday, March 20, 2009

.sialan.!.

memang macam sial,
apa lagi kau nak,?
tak habis-habis nak ganggu hidup aku?
kalau kau nak buat apa pun,
kau buatlah,
buat apa kau sibuk-sibuk ganggu hidup aku?
macam kau bagus sangat pulak kan?

dah-dah lah tuh
tak payah nak sibuk-sibuk hal aku,
aku tak butuh kau punya pertolongan la
kau dah rosakkan semuanya
then kau nak rosakkan lagi?
hello, come on
jangan nak burukkan keadaan
aku meluat gila la,
pegi mati lah

5 comments:

roxy exchange said...

uit..

sape lagik yang kaco k.atim ni??

gtaw cpat..

kite g pukul die jom!

atim.sepet said...

eeee, ntahla, xleh ckp
tp tau2 je la sape org nye,
kalo dia nk buat ape pun, buatla,
xyahla sibuk2 inform,
mcm iye2 jek
mcm bagus lak,
benci la

AKI LALA said...

wahhh kak atim gengster !!!

atim.sepet said...

memang gangster, rase nk cepuk org je nih

ketum said...

garang btol...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...