Monday, December 29, 2008

Terguris Hati..! :(



29 Dec 2008

Salam..

Bertemu kembali di ruangan blog..

Dah lama sangat tak mencoret di ruangan ni..

Sangat busy sampai tak ada masa nak mencatat.

Lagipun tak ada apa yang menarik kut.

Hati tengah serabut sangat. Kepala pula sakit. Entahla. Macam orang bodoh pun ade jugak. Rasa macam sia2 je pengorbanan aku selama ni. Terlalu sayangkan orang sampai tak sedar diri. Padan la muka aku.

Hurm, dari semalam perasaan aku ni bergolak2. Eeee.. Benci sangat rasa!

Selagi aku tak buat, hati aku sakit! Tapi bila dah buat, bertambah2 sakit pulak!

Kenapa la dia buat aku macam ni. Mungkin aku ni ada kekurangannya.

  • tak pandai bergaya
  • buruk
  • hodoh
  • bodoh
  • naïf

Might be..! J

Seingat aku, aku tak pernah curang. Sekeras2 aku, senakal2 aku, segedik2 aku, tak adalah pulak terfikir nak berlaku curang (perkara paling akhir yang akan aku lakukan, mungkin!)

Tapi lain pulak yang jadik dengan Iskandar, kenapa la aku yang mengalami benda ni kan..? Ape yang lebihnya perempuan tu? Erk! Bukan perempuan, tapi BETINA!

Kalau nak diikutkan, macam tak ada istimewanya, malah lebih2 teruknya jika nak dibandingkan dengan aku ni.. Hurm, apela nasib aku kan..

Tapi ape yang pasti hati aku cukup2 terluka dengan apa yang berlaku.. Aku ni macam tunggul, sampah. Tak berguna langsung. Macam2 aku buat, tapi ini yang aku dapat. Wah! Bestnya jadi Iskandar.

Tiada ape yang dapat mengubat hati aku ni, hanya Allah yang tahu.. Aku redha dengan ujianNya.. Mungkin ada hikmah di sebaliknya.. Aku redha dengan ketentuanNya.Alhamdulillah..

Da sangat mengantuk, Iskandar baru je sms aku. Bagitau dah sampai dari Tampin. Hahah! So funny. Ade aku peduli ke. Huh! Sorry! Ok la. Goodbye for now. See ya’ll soon! Muaahhhh!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...